پزشك آنلاين

با مطالب تكنولوژي بيشتر اشنا شويد

پزشك آنلاين

۴۱ بازديد

رئيس مركز بيماري‌هاي واگيردار وزارت بهداشت از ديگر افرادي بود كه مراجعه‌ي مستقيم به بيمارستان‌‌ها را غيرمنطقي دانست. دكتر محمدمهدي گويا گفت افراد با علائم خفيف بهتر است ابتدا به مراكز بهداشتي و مراكز جامع سلامت يا مطب‌هاي خصوصي مراجعه كنند و سپس درصورت تشخيص پزشك، براي مراجعه‌ي آن‌ها به بيمارستان‌هاي اختصاصي و آزمايش كرونا يا بستري اقدام شود.

گزارش‌ها و نتايج تحقيقاتي متعدد ادعا مي‌كنند حتي بسياري از مبتلايان به ويروس كرونا به بستري بيمارستاني نيازي ندارد و تنها با چند روز استراحت در منزل هم درمان مي‌شوند. همچنين، همه‌ي شواهد و اطلاعات نشان مي‌دهند مراجعه به بيمارستان‌ها و مراكز درماني در شرايط غيراورژانسي در اين روزها اصلا توصيه نمي‌شود. با اين اوصاف، نگراني مردم همچنان به قوت خود باقي است و باتوجه‌به افزايش نمايي آمار مبتلايان و مرگ‌ومير در كشور (طق آمار ۱۲ اسفند، ۱،۵۰۱ مورد ابتلا و ۶۶ مورد مرگ‌ومير)، سرويس‌هايي براي برطرف‌كردن نيازهاي پزشكي آن‌ها بسيار سودمند خواهند بود.

سرويس‌هاي اينترنتي در ايام كنوني كه همه‌ي مردم در سرتاسر كشور به حضورنيافتن در اماكن عمومي تشويق مي‌شوند، كاربرد زيادي دارند. بسياري از سرويس‌هاي داخلي خدمات نوبت‌دهي آنلاين پزشكان و ويزيت از راه دور را ارائه مي‌دهند كه براي رفع نيازهاي پزشكي مردم كارايي زيادي دارند. چند سرويس نيز در روزهاي اخير را‌ه‌اندازي شده است كه با بررسي علائم افراد و مقايسه‌ي آن با اطلاعات مرجع، نياز داشتن يا نداشتن به مراجعه‌ي حضوري براي آزمايش كرونا را تشخيص مي‌دهند.

سرويس‌هاي ويزيت از راه دور
پزشكت خدمات مشاوره و ويزيت آنلاين را به كاربران در پلتفرم‌هاي گوناگون ارائه مي‌كند. اين سرويس نيز در همكاري با پزشكان متعدد، سرويس‌هاي مشاوره‌اي به كاربران ارائه مي‌كند كه مي‌تواند نياز اوليه‌ي آن‌ها به معاينه را در وضعيت كنوني برطرف كند. اپليكيشن پزشكت براي هر دو سيستم‌عامل اندرويد و iOS دردسترس است و امكان مشاوره‌ي صوتي و تصويري بيمار را با پزشك فراهم مي‌كند.

از سرويس‌هاي ديگر مشاوره آنلاين و تلفني با پزشكان مي‌توان دكترساينا را نام برد. اين وب‌سايت علاوه‌بر ارائه‌ي خدمات نوبت‌دهي آنلاين، ويزيت از راه دور را نيز براي كاربر فراهم مي‌كند. پس از مراجعه به وب‌سايت

دكترساينا، تنها كافي است نام تخصص يا بيماري يا پزشك مدنظر خود را جست‌وجو كنيد تا پزشك معالج مرتبط، به شما پيشنهاد شود. دكترساينا اپليكيشن موبايلي نيز دراختيار كاربران قرار مي‌دهد.

پزشك آنلاين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.