طراحي سايت وكلا

با مطالب تكنولوژي بيشتر اشنا شويد

طراحي سايت وكلا

۳۶ بازديد

اگر شما در زمينه ي حقوقي ، مالي و يا هر موردي كه به دادگاه ختم ميشود به دنبال يك وكيل خوب هستيد بايد دقت كنيد كه قبل از هر كاري رزومه كاري و نتيجه ي پرونده هاي قبلي وكلا را پيدا و مطالعه كنيد تا بتوانيد بهترين را در زمينه ي مورد نياز تان انتخاب كنيد .اگر دقت كرده باشيد اين كار نياز به زمان زيادي دارد.

امروزه شما ميتوانيد با استفاده از سايت وكلا بهترين وكيل را در كمترين زمان پيدا كنيد و تمام اطلاعات مربوط به او را در كمترين زمان يك جا و مرتب مشاهده و مورد مطالعه قرار دهيد و همچنين با استفاده از اين روش، موارد بيشتري را براي انتخاب وكيل مورد نظر پيش رو داريد كه با مقايسه ي رزومه و شرايط هاي ديگرشان بهترين را از بين آن ها انتخاب كنيد و به راحتي با او از طريق سايتي كه ايجاد كرده ارتباط برقرار كنيد و مشكلات حقوقي خود را توسط او حل كنيد. پس به اهميت جذب مشتري توسط :طراحي سايت وكلا” پي برديد

 

طراحي سايت براي وكيل هاي عزيز

در اين مرحله وكلا ميتوانند با طراحي سايت وكلا به صورت حرفه اي رزومه كاري ،اعلام حوضه ي كاري خود، امكان مشاوره ي آنلاين با موكلان، امكان ايجاد آموزش ها و قرار دادن مقالات مربوط به حوزه كاري خود را به طور كامل معرفي كنند تا افرادي كه در فضاي آنلاين دنبال وكيل با تجربه هستند آن ها را بهتر و بيشتر بشناسند. اين سايت هر چه بيشتر جذاب و ارتباط كاربر با سايت راحت تر و مطالب موجود در آن پاسخگوي نياز هاي كاربر باشد تعداد بازديد از سايت بيشتر و در صدر جستجوها قرار ميگيرد و ميتواند افراد را به كاربران دائمي سايت شما تبديل كند

 

كاركرد و اهميت طراحي سايت وكلا

ايجاد و طراحي سايت براي يك وكيل داراي مزيت فراواني است كه از جمله ي آن ها ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

 

وكيل مي تواند ارتباط خود را با مردم سراسر كشور افزايش دهد بدون اينكه محدوديتي در گسترده ي مخاطبين وجود داشته باشد

ميتواند حق الزحمه خود را نيز به صورت اينترنتي دريافت كند

تعداد مراجعينش را افزايش دهد بدون اينكه جايش را تغيير دهد و يا هزينه و وقت را صرف كند

سرعت بخشيدن به روند پرونده ها و و ارائه خدمات مشاوره و همه جانبه به طيف وسيع مراجعان .

ميتوانند با تشكيل يك سايت راه هاي دسترسي به مشتريان و افراد جامعه سريعتر و راحت تر كنند

طراحي سايت حقوقي ميتواند هزينه هاي مربوط به كاغذ و اطلاع رساني را كاهش دهد.

داشتن يك وب سايت مانند يك هويت است كه به وكيل و كسب و كارش يك هويت مجازي و مطمئن مي دهد

امكانات و خدمات وب سايت وكلاي محترم

از جمله خدماتي كه در طراحي سايت وكلا مي توان پياده سازي و اجرا نمود بطور كامل عبارتند از :

 

۱)بخش معرفي:

 

در اين بخش بيوگرافي وكيل،مدارك و درجه ي دانشگاهي و فعاليت هاي مهم انجام يافته توسط او بيان مي شود.همچنين خلاصه اي از خدماتي كه توسط وكيل قابل ارائه است بيان ميشود تا كاربر به آساني متوجه شود كه اين وكيل مي تواند پاسخگوي نياز باشد يا نه.

 

پيشنهاد ميكنيم اين مقاله را هم بخوانيد:

طراحي سايت

۲)صفحه رزومه:

 

در اين قسمت از طراحي سايت وكيل با ارائه ي رزومه ي كاري خود ميتواند توانايي هايش را به مخاطب بشناساند و نظر مخاطبان خودش را جلب و اعتماد آن هارا به دست بياورد پس طراحي اين صفحه در سايت نقش اساسي دارد.

 

۳)قسمت تماس و ارتباط با وكيل:

 

بايد اطلاعات تماس و نقشه كامل مسيرهاي دسترسي به دفتر به همراه نشاني پستي و تلفن هاي ارتباطي و آدرس ايميل خود در اين صفحه قرار بگيرد تا راه ارتباطي كاربر با وكيل مشخص و آسان تر شود

 

۴)قسمت پرسش و پاسخ آنلاين:

 

يكي از جذاب ترين قسمت هاي طراحي سايت وكلا اين است كه يك قسمت در نظر گرفته شود كه كاربران نظر،پيشنهاد و سوال و هرچيز ديگري دارند در اين صفحه بيان كنند تا وكيل پاسخ آنان را بدهد. اين كار باعث مي شود ترافيك فوق العاده اي براي وب سايت شما به همراه داشته باشد.

 

۵)عضويت:

 

افراد مراجعه كننده به سايت در ابتدا عضو سايت نيستند و فقط ميتوانند از قسمت هاي محدودي از سايت استفاده كنند در طراحي سايت وكلا بايد قسمتي در نظر گرفته شود كه اين مراجعه كنندگان با تكميل كردن فرمي كه حاوي يك سري اطلاعات شخصي است به عضوي دائمي سايت تبديل شوند كه بعد از آن ميتوانند براي ورود از نام كاربري و رمز عبور خود استفاده كنند.با اين كار آن ها مي توانند از تمام قسمت هاي سايت از جمله قسمت پرسش و پاسخ انلاين با وكيل استفاده كنند و نظرات خود را ثبت كنند.

طراحي سايت وكلا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.