اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت در سال ۲۰۲۰

با مطالب تكنولوژي بيشتر اشنا شويد

اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت در سال ۲۰۲۰

۶۰ بازديد

يكي از راه هاي مهاجرت به اسپانيا كه طي سال هاي اخير بسيار مورد توجه قرار داشته دريافت اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت است. ثبت شركت در اسپانيا داراي شرايط و قوانين خاصي است كه جهت اخذ اقامت اسپانيا بايد به آن‌ها توجه ويژه‌اي داشت. براي دريافت اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت افراد بايد شرايطي را كه تعيين شده داشته باشند تا دولت اسپانيا اجازه ثبت شركت و فعاليت اقتصادي را براي متقاضيان صادر نمايد.

كشور اسپانيا در زمينه ثبت شركت داراي قوانين و مؤلفه‌هاي بسياري است كه امكان دارد اين قوانين دچار تحول شده و اين مسئله در خصوص ثبت شركت در اسپانيا نيز تأثير خواهد گذاشت. متقاضياني كه قصد اقامت در اسپانيا از طريق ثبت شركت را دارند بايد در نظر داشته باشند كه ثبت شركت در اسپانيا به عنوان يك ريسك شناخته شده و اين احتمال وجود دارد با تغيير قوانين افراد متقاضي متضرر شده و سرمايه خود را به طور كامل از دست بدهند. بنابراين مشاوره با متخصصين حقوقي و آشنا به قوانين كشور اسپانيا يكي از الزامات شناخته مي شود.

متقاضياني كه تمايل به ثبت شركت در اسپانيا دارند ابتدا بايد سفري به اين كشور اروپايي داشته و اطلاعات جامعي را در خصوص قوانين كسب و كار و تجارت در اسپانيا كسب كنند. اشخاصي كه قصد دريافت اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت را دارند بايد به عنوان يك كمپاني جديد و يا به عنوان سرمايه گذاري مشترك در اسپانيا نام خود را ثبت نمايند. متقاضيان ثبت شركت در اسپانيا براي اينكه بتوانند شركتي با مسئوليت محدود را در اسپانيا ثبت كنند نيازمند دانستن قوانيني هستند كه در امر ثبت شركت تأثير بسيار زيادي خواهد داشت.

اقدامات لازم جهت ثبت شركت با مسئوليت محدود در اسپانيا

دريافت شماره شناسايي ماليات

افرادي كه قصد ثبت شركت با مسئوليت محدود را در اسپانيا دارند بايد اقداماتي را انجام دهند كه موجب مي شود ثبت شركت با موفقيت انجام شده و متقاضيان امكان انجام فعاليت هاي اقتصادي در اسپانيا را داشته باشند. دريافت شماره شناسايي ماليات يكي از مواردي است كه دريافت آن الزامي بوده و متقاضيان با استفاده از اين شماره شناسايي مي توانند معاملات مالي و اقتصادي خود را در كشور اسپانيا به سادگي انجام دهند.

اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت

دريافت شماره شناسايي ماليات كه تحت عنوان NIE نام برده مي شود براي شروع كسب و كار در كشور اسپانيا الزامي بوده و كليه افرادي كه اقامت كشور اسپانيا را داشته و يا مقيم كشور ديگري هستند بايد NIE را اخذ كرده باشند. دريافت شماره شناسايي ماليات مستلزم اخذ مداركي است كه جهت انجام معاملات تجاري و اقتصادي در اسپانيا الزامي است.

مدارك لازم جهت دريافت NIE

  • ارائه فرم درخواست NIE
  • ارائه رسيد پرداخت هزينه هاي لازم كه توسط بانك مهر شده است
  • ارائه اصل كارت هويت به همراه كپي آن و پاسپورت فرد متقاضي
  • قرار دادن دو قطعه عكس مناسب پاسپورت در پرونده
  • ارائه مداركي كه نشان دهنده درخواست گزارش NIE ( ارائه اين مدارك ممكن است لازم باشد)

دريافت RMC

يكي ديگر از مراحلي كه براي ثبت شركت با مسئوليت محدود در اسپانيا لازم است دريافت RMC است. متقاضيان دريافت اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت موظف به دريافت گواهي RMC هستند تا اطمينان كسب كنند كه نام انتخاب شده براي شركت آن ها پيش از اين از سوي فرد ديگري ثبت نشده است. پس از دريافت اين گواهي متقاضيان مي توانند شركت خود را ثبت كرده و آماده انجام معاملات اقتصادي و مالي در كشور اسپانيا باشند.

منبع:‌اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.