طراحي سايت فروشگاهي

با مطالب تكنولوژي بيشتر اشنا شويد

طراحي سايت فروشگاهي

۵۰ بازديد

با توجه به شرايط امروز و تمايل مشتريان به خريد اينترنتي و عدم خروج از منزل براي صرفه جويي در وقت، فروش كالا از طريق سايت هاي اينترنتي به امري قابل توجه تبديل شده است. ديگر وقت آن رسيده كه از روش سنتي كوچ كنيم به روش هاي جديد. فروش آنلاين ميتواند زماني كه شما خواب هستيد هم براي شما سودآوري كند. پس معلومه طراحي سايت فروشگاهي يك نكته بسيار مهم در دنياي امروز است كه بايد به آن بيشتر اهميت بدهيد. در اين مقاله به بررسي اين سايت ها پرداختيم تا بهتر و با چشم باز بتوانيد سايت خود را طراحي كنيد.

 

اگر شما وارد يك فروشگاه بشويد كه فروشنده با شما خوب برخورد نكند و همچنين محصولاتشون به صورت به هم ريخته چيده شده باشد آيا شما از اين فروشگاه خريد مي كنيد؟

 

اين موضوع در خريد هاي اينترنتي هم صادق است به عنوان مثال سايت از لحاظ ظاهري مناسب نباشد مثل ظاهر نا منسب فروشگاه و فروشنده در دنياي واقعي است، دسته بندي كالا ها به شكلي باشد كه براحتي به محصول مور نظرتان دسترسي نداشته باشيد مثل نامرتب بودن فروشگاه واقعيست. علاوه بر اينها موثر ترين عامل براي جذب اعتماد مشتريان و تبديل آنها به مشتريان دا كيفيت محصوليست كه مي فروشيد. اينكه دقيقا همان كالايي كه در سايت معرفي شده و خصوصيات آن شرح داده داده ايد رو بدون افت كيفيت به دست مشتري برسونيد.

 

در كل طراحي سايت فروشگاهي مي تواند چطور باشد

وقتي يك كاربر وارد يك سايت فروشگاهي مي شود با چند تا صفحه روبه رو مي شويد كه هركدام از اين صفحه ها مي تواند محصول شما رو بهتر توصيف كند و مشتري رو به سمت سبد خريد بكشاند. در ادامه به نكاتي مي پردازيم كه شايد كوچك به نظر برسند ولي در كل تاثير زيادي روي رفتار مشتري مي گذارد

 

از پيشنهادات ويژه و تخفيف هاي شگفت انگيز در صفحه اصلي سايت استفاده كنيد:

صفحه اول يك سايت فروشگاهي ويترين اصلي آن است. پيشنهادات ويژه، تخفيف ها، جشنواره هاي فروش و… بايد در چارچوب جذاب و استاندارد به بازديدكنندگان معرفي شوند. هميشه تخفيف گرفتن و خريدن محصول در تخفيفات ويژه سال، حس خوبي رو به مشتري القا ميكند.

 

خريداران با منويي از محصولات مواجه ميشوند كه از تخفيفات شگفت انگيزي برخوردار هستند و مشتري مي تواند با جستجو كردن در بين آن كالاها، كالاي مورد نياز خود را با همان كيفيت ولي با قيمت كمتر پيدا كند. بله به همين راحتي شما محصولاتتون ميتوانيد راحت تر بفروشيد.

 

خريد آنلاين

هر محصول، محصولاته مرتبط دارد كه دست مشتري رو براي مقايسه باز مي گذارد

وقتي كاربر يك محصول را جستجو مي كند يك سري محصولات مشابه آن نيز نمايش داده ميشود كه اين كار باعث ميشود مشتري گزينه هاي بيشتري براي خريد داشته باشد و هم در وقت او صرفه جويي شود. اين محصولات پيشنهادي مي تواند حس خريد را در كاربر به وجود بياورد و باعث فروش بيشتر محصولات شود. پس قسمت كالاهاي پيشنهادي رو اصلا دست كم نگيريد.

 

جستجو مانند آب خوردن:

طراحي سايت فروشگاهي بايد داراي ويژگي باشد كه مشتري بتواند محصولات را به صورت دسته بندي از لحاظ ابعاد رنگ وزن جنس و قيمت و…..ملاحظه كند تا در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار سردرگمي نشود و در كمترين زمان ممكن بتواند آن را پيدا كرده و خريداري كند.

 

جايي براي بررسي ويژگي هاي محصول را در طراحي سايت فروشگاهي از ياد نبريد:

پيشنهاد ميكنيم اين مقاله را هم بخوانيد:

https://pentama.com/website-design/

aHR0cHMlM0ElMkYlMkZzMy5hbWF6b25hd3MuY29tJTJGZmlsZXMuYWN0aXZhdGUuc29jaWFsJTJGdXNlci1pbWFnZS0zNDgyNjgxMS0xNTkxNTQyMzU3LTVlZGQwMjU1OTY5NWE=?checksum=a0052a79c796ba07b725b636ca164b75f7ff2354&format=j

 

 

قسمت جزئيات محصول در واقع خواندني ترين بخش سايت فروشگاهي است. اينكه مشخصات كالا به چه صورت مطرح شود نقش مهمي در جايگاه سايت فروشگاهي در موتورهاي جستجو مانند گوگل دارد. شما ميتوانيد در اين قسمت علاوه بر اطلاعات فني محصول، مطالبي مانند دستورالعمل استفاده از آن، طرز ساخت كالا، نحوه تعمير در صورت خرابي و… را منتشر كنيد تا بدين ترتيب بازاريابي محتوايي موثري براي سايت فروشگاهي خود انجام داده باشيد

منبع: طراحي سايت فروشگاهي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.