طراحي سايت شركتي

با مطالب تكنولوژي بيشتر اشنا شويد

طراحي سايت شركتي

۵۲ بازديد

طراحي سايت شركتي، يكي از معدود مشاغلي است كه تمام شركت هاي رايانه اي و طراحي سايت در جامعه امروزي با آن سروكار دارند. طراحي وب سايت هاي ايده آل با امكانات كامل براي شركت ها و سازمان ها، يكي از اهداف اصلي اين مدل كسب و كارها است كه طبق قوانين و قواعد خاصي اجرا مي شود. طراحي سايت سازماني يا شركتي عبارت است از ايجاد يك وب سايت حرفه اي با تمام امكانات و كامل ترين جزئيات كه شركت ها مي توانند از طريق آن، فعاليت ها، اقدامات و يا محصولات خود را به سايرين معرفي كنند.

ضرورت داشتن يك وب سايت قدرتمند در فضاي اينترنت امروزه بر هيچ شركت يا سازماني پوشيده نيست؛ در راستاي پيشرفت فناوري اطلاعات، با موقعيتي در جامعه مواجه هستيم كه در طول يك سال، كسب و كارها و شركت هاي جديد وارد فضاي اينترنت مي شوند كه هر كدام به نوعي يكي از نيازهاي جامعه را برطرف مي نمايند. بديهي است موفقيت شركت ها و سازمان ها با هر سابقه كاري در گرو اجراي يك طراحي سايت شركتي كاملاً حرفه اي مي باشد.

 

تفاوتي نمي كند شما مدير يك شركت با سابقه باشيد و يا شركت خود را به تازگي راه اندازي كرده ايد؛ آنچه اهميت دارد اين است كه بتوانيد فعاليت هاي خود را به افراد، كاربران و مخاطبان بيشتري معرفي كنيد. كاربران بيشتر به منزله احتمال افزايش تعداد مشتريان شما خواهد بود بنابراين اگر هنوز به فعاليت در دنياي اينترنت فكر نكرده ايد، اكنون زمان آن رسيده است كه با كمك گروه طراحان پنتاما به طراحي سايت شركتي بيانديشيد.

 

شايد اين سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد كه چرا كسب و كارهايي كه هنوز يك يا دو سال بيشتر از ورود آن ها به دنياي تجارت، محصولات و خدمات نگذشته است تا اين حد توانسته اند مخاطبان زيادي به دست آورند، به محبوبيت دست پيدا كنند و ميزان فروش آن ها به اين اندازه افزايش داشته باشد؟! در حالي كه ممكن است يك شركت قديمي و با سابقه فقط تعداد محدودي مشتري دارد كه آن هم شامل مشتريان قديمي و ثابت آن مي شود! مهم ترين و اصلي ترين دليل اين تمايز فاحش، فقط و فقط در يك طراحي سايت شركتي قوي و حضور مستمر و فعال در دنياي اينترنت خلاصه مي شود.

 

فردي كه در حوزه طراحي سايت سازماني فعاليت مي كند به خوبي به اين مسأله واقف است كه “زيبايي ظاهري وب سايت، در نگاه اول به چشم مخاطب جلوه مي كند”. طراحي سايت شركتي زماني مؤثر خواهد بود كه از سوي كاربران سايت مورد تأييد قرار گيرد. در حقيقت، موفقيت اين مدل وب سايت ها به رضايتمندي مخاطبان يا صاحبان سايت هاي شركتي متنهي نمي گردد و عوامل ديگري را نيز شامل مي شود. گروه طراحي پنتاما از شما دعوت مي كند تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد تا با نكات كاربردي و قواعد اصلي طراحي سايت سازماني و شركتي آشنا شويد.

۷ نكته كاربردي براي موفقيت در طراحي سايت شركتي

اگر در فضاي اينترنت، سايت هاي شركتي و سازماني را جستجو كنيد، متوجه خواهيد شد برخي از وب سايت ها بسيار ضعيف هستند و برخي ديگر به قدري حرفه اي طراحي شده اند كه مخاطبان ترجيح مي دهند زمان بيشتري را در سايت بمانند. معيارهاي موتورهاي جستجوگر براي آناليز سايت هاي سازماني بر اساس ميزان بازديد روزانه تعيين مي شود كه اين عامل، خود شامل يك طراحي سايت شركتي عالي خواهد بود. در اين قسمت با ۷ عامل موفقيت در طراحي سايت سازماني آشنا خواهيم شد.

 

طراحي سايت شركتي۱-هدف از طراحي سايت شركتي را دقيقاً مشخص كنيد

اگر شما صاحب يك شركت يا كسب و كار سازماني هستيد و قصد داريد وب سايت خود را به زودي راه اندازي كنيد ابتدا لازم است هدف خود از داشتن سايت معين كنيد. آيا صرفاً مي خواهيد يك وب سايت شركتي داشته باشيد كه در ظاهر براي شما مخاطبان بيشتري جذب كند؟ آيا هدف شما از طراحي وب سايت سازماني، امكان افزايش مبادلات كالا، محصولات و يا خدمات شركت است؟ آيا با طراحي سايت شركتي به دنبال شهرت در دنياي اينترنت هستيد؟ و … . هر شركت يا سازماني هدف مخصوصي از طراحي سايت دارد كه بهتر است قبل از آنكه هزينه اي پرداخت كنند، آن را براي خود تعريف كنند.

 

۲-ارتباطات خود را گسترش دهيد

يكي از عواملي كه طراحي سايت شركتي را با موفقيت رو به رو مي كند، گسترش ارتباطات از طريق وب سايت است. سايت سازماني كه طراحي مي شود بايد به قدري دقيق و حرفه اي باشد تا كاربران علاوه بر آنكه به اطلاعات و مطالب مفيد دسترسي پيدا مي كنند، بتوانند به راحتي با كاركنان شركت، معاونت يا مديريت ارتباط برقرار سازند. به نظر مي رسد اگر فرم هاي تماس سريع با سازمان يا شركت در يك صفحه از سايت شركتي گنجانده شوند، اين هدف به خوبي برآورده شود.

 

۳-فونت هاي زيبا و خوانا را در طراحي سايت شركتي انتخاب كنيد

آنچه مخاطبان شركت ها را در وب سايت ها نگه مي دارد، خوانا بودن مطالب است. قطعاً اگر شما خود را به جاي مخاطبان سايت هاي شركتي قرار دهيد به هيچ عنوان دوست نداريد با يك متن آشفته، در هم ريخته يا فونت ناخوانا مواجه شويد. مطالب سايت هاي سازماني در صورتي روان و قابل فهم خواهند بود كه از فونت زيبا در طراحي صفحات وب استفاده شده باشد. البته نگارش محتوا با فونت هاي سايز ۳، متداول است اما تيترها و عنوان ها داراي سايز بزرگ تري هستند. قوانين مربوط به تنظيمات انتخاب فونت وب سايت بر عهده كارشناسان طراحي سايت شركتي است. اگر قصد داريد بهترين طراحي را براي شركت خود دريافت كنيد، اين كار را به گروه حرفه اي طراحي سايت پنتاما بسپاريد.

aHR0cHMlM0ElMkYlMkZzMy5hbWF6b25hd3MuY29tJTJGZmlsZXMuYWN0aXZhdGUuc29jaWFsJTJGdXNlci1pbWFnZS0zNDgyNjgxMS0xNTkxNTQ1MTY4LTVlZGQwZDUwMjY0N2E=?checksum=3991797980220c1b684bbaa9f282130062f5f7ae&format=j

 

 

منبع: طراحي سايت شركتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.